Klasa II B na Roztoczu

W dniach 11 – 13 października klasa II B wybrała się na wycieczkę na Roztocze. Kilkudniowy pobyt rozpoczęliśmy od zwiedzania miasta założonego przez Jana Zamoyskiego – Zamościa. Podczas czasu spędzonego z przewodnikiem mogliśmy usłyszeć wiele faktów historycznych i ciekawostek oraz na własne oczy zobaczyć to wiekowe miasto. Po powrocie do autokaru, a następnie dojechaniu do ośrodka, czekał na nas ciepły obiad, a potem mnóstwo sportowych gier i rywalizacji.
Drugi dzień wycieczki minął nam pod znakiem spacerów. Klasa wraz z opiekunami wybrała się na wielogodzinne przejście po roztoczańskich lasach. Mieliśmy okazję zobaczyć leśne wodospady oraz dowiedzieć się kilku ciekawostek o tamtejszej przyrodzie. Wyprawę podsumowaliśmy wspinaczką na wieżę widokową oraz pięknym widokiem z samego jej szczytu.
W godzinach wieczornych podzieleni na dwie grupy wybraliśmy się na mrożący krew w żyłach nocny spacer po lesie, podczas którego czekało na nas mnóstwo strasznych niespodzianek. Oczywiście nie mogło też zabraknąć wspólnego oglądania meczu Albania – Polska.
Ostatniego dnia już z samego rana opuściliśmy ośrodek, aby znaleźć się w Zwierzyńcu, gdzie czekała na nas ogromna dawka informacji o roztoczańskiej faunie i florze. Zwiedziliśmy wystawę leśnych gatunków zwierząt poznając przy okazji ich zwyczaje.
Około godziny 18.00 klasa bezpiecznie przybyła do Warszawy kończąc tym samym tę ekscytującą wycieczkę. (Natalia Wądołkowska, klasa II B)